čtvrtek 16. února 2017

Smutný deštivý playlist

Neprší a ani mi není moc smutno. Tenhle playlist jsem seskládal někdy na konci podzimu, když mi nebylo zrovna nejlíp, a tohle byly jediné písničky, které jsem měl chuť poslouchat. Doufám, že vám nevadí, že ho sem nahrávám teď, přišla by mi škoda nad ním úplně zlomit hůl. Pokud někdo z vás nemá dobrou náladu, třeba k vám některá z těchto deštivých písniček promluví, protože hudba k nám promlouvá v různých životních fázích různými způsoby. Hudba, která před několika lety jen zarytě mlčela a dívala se do země, k vám může znenadání přispěchat a vychrlit mnoho krásných vět. Proto se před ní nikdy nezavírejte.



Vlastně se jedná o kolekci mých asi nejoblíbenějších smutných písniček. Takže pokud je vám náhodou smutno, postupně si je pusťte, uvařte si k tomu kakao nebo hokou čokoládu a dívejte se z okna jak tam létají ptáci, nebo prší, nebo sněží, nebo jak jezdí auta, nebo jak se větve stromů ohýbají ve větru. Každá z těch písniček z vás trochu toho smutku odsaje a až skončí i ta poslední, už ani nebudete vědět, že vám bylo před chvílí do breku. Hudba má velikou moc, a pokud se jí otevřete, může vám pomoci.








                                       


 


 


                                        

 
                                        



 
Tak co, už je vám líp?

Žádné komentáře:

Okomentovat