pondělí 20. února 2017

Únorový fotodeník













Vždycky mě bavilo fotit, ale věnoval jsem se tomu pouze okrajově - když mě popadla chuť, tak jsem popadl foťák (doufal jsem, že je zrovna nabitý) a vyrazil ven, do zahrady nebo lesa a v zuřivém zápalu vyfotil mnoho fotek. A pak jsem měl zase na nějakou dobu, třeba na pár měsíců, pauzu. Častokrát mě mrzelo, že mi unikají zajímavé záběry, ale prostě není úplně praktické s sebou stále nosit foťák, i tak je toho místa v batohu málo. Ale k letošním vánocům jsem dostal mobil který má umí fotit (až doteď jsem měl stařičkou nokii) takže když mě něco zaujme, hned si to vyfotím. Sice to nemá moc dobrou kvalitu, ale jako jakýsi fotodeník to funguje skvěle. Tato únorová série vystihuje můj život až překvapivě výmluvně a přesně.

Žádné komentáře:

Okomentovat