čtvrtek 4. května 2017

Dubnový fotodeník

Duben minul, ale ještě je tu dubnový fotodeník. Nebude nejspíš tak zajímavý jako ten březnový, protože jsem v podstatě nikde nebyl a nic zajímavého se ani nestalo (v tomto případě myslím pozitivně zajímavého), avšak několik fotek se přece jen najde. 



Našel jsem tohoto rozškrábaného ptáčka a přemýšlel jsem, jaké to je, být obrazem skutečnosti, být namalovaným ptákem, který má odlákat ty skutečné. Možná sní o tom, aby se odloupl od skla a mohl taky letět. Vlastně myslím, že opravdové ptáky nenávidí, závidí jim. Ale přesto je chrání, brání jim roztříštit se o sklo. Je to hrdina.

V ovocném čaji jsem našel růžové poupě. To mi výrazně zlepšilo den.


Duhové cestičky před Galerií Šantovkou, vytvořily se tam když vyměňovali sklo. Tak aspoň něco je na tom hezkého. 

 bílé květy na tmavomodré obloze

  Švestkové květy, myslím. Mávají mi na cestu.



bipolární smajlík na pokraji šílenství, řekl bych

roztomilý smajlík

populární smajlík

typografický smajlík (to byste nevěřili, kolik smajlíků se dá najít na jedné olomoucké zastávce - ano, čtyři!)

moje ruka se při hodinách kresby vždycky promění, ale tady vypadá tak nějak kostlivě (mimochodem nyní moje tapeta na mobilu)
Třešnové květy jsou samozřejmě krásné, ale já mám stejně raději ty jabloňové. Než se rozvinou, jsou růžové, potom čistě bílé.

*ostříhal si vlasy a pak si kdo ví proč položil hlavu na umyvadlo a vyfotil se*

Takový pěkný výhled se mi naskytl při cestě vlakem do Ostravy. Nedá se přímo říct, že bych z toho byl nějak nadšený. No nic, ten piknik se odkládá na neurčito.

Jak zvláštní, vidět dohromady kvetoucí třešeň a sníh. Asi si budu muset začít zvykat. 

Tohle mě zastihlo nepřipraveného. No co, aspoň vím, jak že to vlastně skončím.

mandala z kočiček (říká se kočičky i květům téhle vrby, nebo jsou to jen ty bílé?)

Tohle byla vlastně úplně první fotka dubnového fotodeníku. Měsíc už byl tehdy skoro v půlce a já si říkal, že to s tím fotodeníkem vypadá dost bledě. 

Máte taky tak rádi sasanky?

Řekl bych, že jsem to poslední


A to je vše. Tak nakonec to není taková hrůza.

Žádné komentáře:

Okomentovat